TESPER 2009

Sunday, February 15, 2009 , Posted by ijalceritera at 4:37 PM

Alhamdulillah. Hari ini sungguh penat. Penat biasa. Merentas desa bermula dari SMIAAG melalui jalan kampung , merentasi simpang di depan ISS , menongkah jalan tar bulat di UIA berpusing mengikut arah jam seraya menelusuri jalan di depan restoran ASNIRA dan memecut laju sehingga ke meja kak Haziqah. Sekadar mendapat no. 8 sahaja yang menunjukkan sedikit penurunan dari rekod tahun lepas. Pun begitu , syukur kerana dapat menyumbangkan sedikit markah kepada rumah sukan kegemaran ramai , rumah As-Solah. Sebenarnya , target nak dapat no. 1 dalam masa yang sama mengalahkan Adil dan Safwan. Mereka adalah 'rival' ana sejak tahun lepas. Malang tidak berbau, x dapat capai target yang diharapkan.

Alhamdulillah one more time sebab tahun ini, harapan mereka yang mahu melihat As-Solah mendapat no. terakhir keseluruhan sudah berkecai !!! Overall, As-Solah 3rd , Al-Fatah 2nd dan juara TESPER 2009 Al-Falah ! Semua orang telah berpenat lelah, kebanyakannya melibatkan diri dalam aktiviti sukan. Ada yang x masuk lari rupanya !!! Mungkin mereka tolong2 untuk W.Amin. Mungkin juga tolong2 cikgu2 lain. Ringkasnya, walaupun agak letih, tapi ramai yang menonjolkan muka ceria terutama time gimik. Tahniah warga2 Al-Amin kerana telah bersungguh2 dalam menjayakan TESPER 2009. Riadhah Mutiara Ukhuwah.

p/s : x sangka Hadi dapat no. 10 merentas desa U17 dan adik-beradik jadi johan badminton individu U15 and U17 banin.

Currently have 5 Baca Balas:

  1. Anonymous says:

    pada saya.fatah tetap juara di hati mereka,kerna usaha mereka adalah pada tahap limit.

  1. Anonymous says:

    "Alhamdulillah one more time sebab tahun ini, harapan mereka yang mahu melihat As-Solah mendapat no. terakhir keseluruhan sudah berkecai !!!"

    sedih dgr.. kasihan kami!! ada yang ejek "solah kalah" x3

    huh..

  1. Anonymous says:

    asl terkejot lak.eh dh nk dkat2 hbs uia bru nta pecut ana.ana dpan nta lame ar,haha

  1. ijalceritera says:

    student~ fatah juara di hati kamu, tapi As-solah johan di hati semua orang.haha

    rashid~ nombor x melambangkan apa2 klu medal kita tertukar dgn banat.huhu

    recordeddays~ la tahgdob wa la tahzan. Innallahama'assobirin...

    abhaha~ memecut ana buat seketika tentunya lebih tepat, haha ;p. Dah habis dah pun Tesper.